توضیح هاشمی درباره ملاقات با شهردار منطقه ۱۳ و ابتلا به کرونا

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، محسن هاشمی در دویست و یکمین جلسه شورای شهر درباره موضوع ابتلای شهردار منطقه 13 به کرونا، گفت: مشکلی در این زمینه نداشته‌ام و همانطورکه در عکس‌ها مشخص است با وی دست نداده‌ام. تنها به دلیل اینکه گمان کردم اگر از خانه بیرون بیایم کسی تحویل نمی‌گیرد در خانه ماندم و خوابیدم.

وی افزود: تلفنی با مجتبی رحمان‌زاده شهردار منطقه 13 گفتگو کردم  که از بیمارستان مسیح دانشوری ترخیص و به بیمارستان عرفان انتقال یافته است. وی معتقد بود کرونا نداشته است . البته از 4 آزمایش سه مورد مثبت بوده و ظاهرا مشکوک به این بیماری است ولی از آخرین وضعیت رحمان‌زاده خبری ندارم.

این مقام مسئول ادامه داد: روز گذشته جلسات ویژه با حضور مسؤولین شهر تهران در مورد کرونا و خدماتی که باید ارائه شود و سلامت مردم حفظ شود به جمع‌بندی‌های خوبی رسیده‌ایم که درحال انجام است.

هاشمی اضافه کرد: جلسه هم‌اندیشی برخی مدیران شهری و شورای شهری‌ها برگزار شد و علاوه بر موضوع کرونا ، تلفیق بودجه نیز مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت. بخشنامه جدیدی تهیه شده که فعالیت‌های جمعی در شهر روز به روز تعطیل شده و آرام آرام مسئولین به اوضاع مسلط‌ تر شوند. البته در ایران اصولاً مدیران دقیقه آخر بر مشکلات مسلط می‌شوند زیرا ابتدا مشکل را جدی نمی گیرند. 

انتهای پیام