روایت روزنامه کیهان از رای دهی خاتمی در انتخابات مجلس

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس روزنامه کیهان در واکنش به رای دادن رئیس دولت اصلاحات در انتخابات مجلس اعلام کرد: محمد خاتمی که جمعه گذشته در مقابل دوربین‌ها، رأی خود را در انتخابات دوره یازدهم مجلس به صندوق انداخت و ۴ سال پیش نیز پیام تصویری تکرار را برای انتخابات دوره دهم منتشر کرد، ۸ سال پیش به دور از رسانه‌ها و به شکل مخفیانه در یکی از روستاهای دماوند پای صندوق رأی رفت تا هم با مشارکت در انتخابات در چارچوب نظام جا بازکرده و هم در سکوت رسانه‌ای، دروغ تقلب سال ۸۸ را زنده نگه دارد.

تنها به لطف دوربین تلفن‌های همراه شهروندان و بازنشر تصویربرداری غیر حرفه‌ای آنها در فضای مجازی بود که حضور وی در انتخابات اسفند ۹۰ رسانه‌ای شد. وی پاییز آن سال در دیدار با برخی فعالان رسانه‌ای از عدم اعتقاد به تقلب در انتخابات سال ۸۸  سخن گفته و البته تأکید کرده بود حاضر نیست این اظهار نظر را علنی کند!

سه سال بعد وقتی تعدادی از حاضران در دیدار، طی نامه‌ای از وی خواستند تا در اظهارنظری رسمی و عمومی مواضع آن روز را بیان کند، بار دیگر این درخواست را بی‌پاسخ گذاشت و ترجیح داد در مقابل ادعای دروغ تقلب از نظام دفاع نکند.

انتهای پیام