آخرین آمار وزارت بهداشت از ابتلایان به ویروس کرونا با فوت ۲۶ نفر

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کیانوش جهانپور درباره آخرین رویدادهای مربوط به ویروس کرونا در ایران گفت: از ظهر دیروز تا پیش از ظهر امروز پنچ شنبه با شناسایی 106 بیمار جدید مبتلا ، مجموع مبتلایان به این بیماری به 245 نفر رسید.

وی ادامه داد: دلیل افزایش سرعت در تعداد و تشخیص موارد مثبت ابتلا ، اضافه شدن تعداد آزمایشگاه ها است. همچنین در طول 24 ساعت گذشته با فوت 7 نفر دیگر، تعداد جان باختگان به 26 نفر افزایش یافت.

وی افزود: از 106 بیمار جدید، 38 نفر مربوط به تهران، 23 نفر مربوط به گیلان، 7 نفر مربوط به قم، 8 نفر مربوط به اصفهان، 7 نفر مربوط به مازندران، 5 نفر مربوط به اردبیل، 3 نفر مربوط به البرز، 3 نفر مربوط به سمنان، 3 نفر مربوط به لرستان، 2 نفر مربوط به آذربایجان شرقی، 2 نفر مربوط به کرمانشاه، یک نفر مربوط به همدان، 1 نفر مربوط به خراسان رضوی، 1 نفر مربوط به کردستان، یک نفر مربوط به یزد و یک نفر مربوط به آذربایجان غربی است.

به گفته جهانپور، تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کروناویروس که شب گذشته در وزارت بهداشت برگزار شد، برای تایید و ابلاغ به رییس جمهور تقدیم شده و کماکان بیشترین تاکید بر محدودیت در رفت و آمد و سفرهای شهری و بین شهری غیرضروری است.

انتهای پیام