هند ۱.۳ میلیارد نفری برای ۲۱ روز قرنطینه شد / آخرین آمار ایتالیا و فرانسه

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایندیا تودی ، نخست وزیر هند با حضور در تلویزیون ، دستور قرنطینه کامل و 21 روزه این کشور 1.3 میلیارد نفری را با هدف جلوگیری از شیوع کرونا صادر و اعلام کرد: اگر مردم سه هفته قرنطینه را اجرا نکنند ممکن است تا 21 سال آینده با مشکل مواجه و تعدادی از خانواده ها کاملا نابود شوند.

بر اساس آمار اعلامی وزارت بهداشت هند، تعداد مبتلایان به کرونا به بیش از 500 نفر و تعداد فوتی ها به 11 نفر رسیده و موارد ابتلا با سرعتی زیاد همراه است.

در این میان بخشی از تصاویر منتشره نشان می دهد پلیس هند برای اجرای دستور قرنطینه اقدام به اعمال خشونت کرده و افرادی که در خیابان تردد می کند ، مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

همچنین تعداد قربانیان ایتالیا که بیشترین آمار فوتی جهان را دارد با افزایش 743 نفر دیگر به 6 هزار و 820 نفر رسید . تعداد مبتلایان نیز با افزایش 5200 نفر به بیش از 69 هزار نفربالغ شد که بیش از 2 برابر چین است .

نخست وزیر ایتالیا هم با اعلام افزایش جریمه نقض قرنطینه تا ۳ هزار یورو ، وضعیت اضطراری قرنطینه سراسری را برای ۴ ماه دیگر تمدید کرد .

وزارت بهداشت فرانسه اعلام کرد تعداد درگذشتگان با اضافه شدن 240 نفر به 1100 نفر رسیده و مبتلایان هم از 22 هزار و 300 عبور کرده اند .

فرانسه بعد از ایتالیا و اسپانیا ؛ بیشترین آمار قربانیان در اروپا را دارد و پنجمین کشور جهان است که شمار قربانیان به بیش از 1000 نفر می‌رسد.

انتهای پیام