نقشه جدید آمریکا برای حمله به مواضع نظامی عراق به روایت حشد شعبی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از المعلومه، کتائب حزب الله عراق طی بیانیه ای از نقشه آمریکا برای انجام یک عملیات کماندویی علیه مواضعی نظامی در عراق خبر داد و درباره پیامدهای این اقدام که ارکان کشور عراق و صلح داخلی آن را به خطر انداخته هشدار داد.

در این بیانیه آمده است: در شرایط دشوار کنونی عراق که تمام توانمندی‌ها برای مقابله با خطر کرونا بسیج شده و ترامپ تروریست و دولت جنایتکار آن متهم به گسترش این ویروس است و در شرایطی که جریان‌های مردمی و گروه‌های مقاومت سرگرم حمایت از تلاش‌های دولت و تقویت آن در این زمینه هستند، تحرکات مشکوک نیروهای آمریکایی و مزدوران آن را زیر نظر گرفته‌ایم که از این شرایط برای دستیابی به اهداف مشکوک و اجرای برنامه‌هایی پلید بهره برداری می‌کنند که از مدت‌ها قبل درصدد دستیابی به آن بودند.

در روزهای گذشته شاهد بالا گرفتن موج هجمه‌های روانی رسانه‌های آمریکایی به منظور مقدمه سازی نقشه آمریکا در عراق بوده‌ایم. بر اساس این نقشه آمریکا نخست یک عملیات کماندویی توسط نیروهای خود علیه مواضعی متعلق به سازمان‌های امنیتی الحشد الشعبی و مقاومت اسلامی انجام می‌دهد و به دنبال آن نیروهای زمینی و جنگنده‌ها را وارد عمل می‌کند و در این عملیات نیرویی از دستگاه نظامی و  امنیتی عراق با آمریکایی‌ها شریک خواهند بود.

اقدام دشمن اشغالگر آمریکایی گزینه‌های بسیاری پیش روی عراق قرار داده و آن را وادار خواهد کرد که با قدرت کلیه مواضع و تاسیسات نظامی،امنیتی و اقتصادی آن را در هم کوبیده تا به گورستان آنها تبدیل و مایه ننگ آنها و همدستان شود.

با هر طرف عراقی نیز که با آمریکا در اجرای این نقشه توطئه آمیز همکاری کند  همانند مثل دشمن برخورد خواهد شد به طوری که خیانت و جنایت آن هرگز قابل عفو نبوده و در تمام سطوح قومی و قانونی مجازات سنگینی خواهند شد.

انتهای پیام