معاملات مشکوک چهار پتروشیمی، دو شرکت سیمانی و ۹ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته ، بازار سهام با روندی مثبت و پرتقاضا آغاز بکار کرد بطوری که بسیاری از نمادها رشد حداکثری را تجربه کردند و شاخص با افزایش 11 هزار و 258 واحدی به کانال 532 هزار تایی ورود کرد.

بر این اساس، ارزش روز بازار سهام شرکت های بورسی از 1.9 هزار هزار میلیارد تومان عبور کرد، ارزش معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی نیز بیش از 3.6 و 2.2 هزار میلیارد تومان بود و بانک تجارت با داد و ستد بیش از 1.1 میلیارد سهمی و بانک صادرات، ذوب آهن، فولاد مبارکه به همراه گلوکوزان به ترتیب با 589، 274، 258 و 226 میلیون سهمی، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

در این میان، اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 12 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این گروه، شرکت پتروشیمی جهرم حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس قرار دارد که در جریان معاملات امروز ضمن افت 2.7 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد بیش از 118 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های پتروشیمی فسا، پتروشیمی فارابی، سپنتا، نفت پاسارگاد، کابل سازی ایران، پتروشیمی داراب، سیمان دشتستان، لیزینگ رازی، عمران و سازندگی قزوین، پاکشو، سیمان ممتازان کرمان، آسیا سیر ارس، شیشه دارویی رازی و کارگزاران پارس مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور چهار شرکت پتروشیمی، دو شرکت سیمانی و 9 شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله نکات جالب معاملات مشکوک امروز است. برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام