سایپا دو خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده استاندارد راه اندازی کرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا زالی در بازدید از خطوط تولید محلول ضدعفونی‌کننده دست و سطوح گروه سایپا گفت: این شرکت در اقدامی جهادی دو خط تولید استاندارد محلول ضدعفونی‌کننده راه‌اندازی کرد.

وی افزود: این خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده با رعایت تمام استانداردهای لازم و در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی شده است. محصولات سایپا هم در عرصه ضدعفونی سطوح و بهداشت فردی اشخاص با کیفیت بسیار بالا و رعایت تمام الزامات بهداشتی تولید و بسته‌بندی می‌شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: مهمترین وجه این اقدام، فرهنگی است که مدیران ارشد سایپا در ایفای یک نقش مسئولانه اجتماعی و با درک و شناسایی نیاز اجتناب‌ناپذیر و قطعی به این اقلام در حوزه خدمات‌رسانی عمومی، ظرفیت و توان را به این کار مهم اختصاص داده اند.

جواد سلیمانی مدیرعامل سایپا نیز گفت: این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و با استفاده از توان داخلی برای کمک به هموطنان در این شرایط سخت پس از اقدام به تولید و توزیع رایگان روزانه ۲۵ هزار ماسک‌ بهداشتی، خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده استاندارد را راه‌اندازی کرده تا بصورت رایگان در اختیار شبکه سلامت و مردم قرار دهد.

وی افزود: امکانات و ظرفیت موجود در گروه سایپا را در اختیار شبکه بهداشت و سلامت قرار داده‌ایم تا در کنار هم با بیماری کرونا مقابله کنیم. شرکت طیف سایپا باتوجه به برخورداری از آزمایشگاه‌های مرجع استاندارد و نیروی انسانی متخصص توانسته محصولاتی باکیفیت در زمینه ضدعفونی سطوح و دست با بهره‌مندی از استانداردهای لازم تولید کند.

بنابراین گزارش، دو خط تولید مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست سایپا ظرفیت تولید روزانه ۶۰ تن مواد ضد‌عفونی را دارند و قرار است محصولات این خطوط بصورت رایگان در اختیار شبکه بهداشت و سلامت قرار گیرد.

انتهای پیام