مخالفت ترامپ با دورکاری نمایندگان آمریکا به علت شیوع کرونا

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ترامپ ضمن مخالفت با طرح دورکاری و پیشنهاد رای گیری از راه دور از سوی نمایندگان دموکرات برای تصویب لوایح طرح نجات اقتصادی ۲ تریلیون دلاری به برنامه فاکس و فرندز گفت: این طرح احمقانه است. آنان چیزی می‌خواهند که اگر با آن موافقت کنیم و روند رای گیری در آمریکا آسان شود دیگر شاهد پیروزی حتی یک نماینده جمهوری خواه در انتخابات نخواهیم بود. 

نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا نیز به رغم شیوع ویروس کرونا با درخواست شماری از نمایندگان برای بررسی و رای گیری لوایح و طرح‌ها از راه دور مخالفت کرد و گفت:  هیچ راهی وجود ندارد که بتوان از راه دور در رای گیری‌ها شرکت کرد هر چند ممکن است یک میان بر باشد اما ظرف دو ماه آینده گزینه‌ای مطلوب نخواهد بود. پس بگذارید برای اتفاقی که قرار نیست رخ دهد وقت هدر ندهیم.

بر اساس این گزارش ، ترامپ روز جمعه طرح نجات اقتصادی با بودجه ۲ تریلیون دلار برای مقابله با تاثیرات فلج کننده اقتصادی شیوع کرونا را امضا کرد که بزرگترین برنامه نجات اقتصادی در تاریخ آمریکا بشمار می‌رود و در روزی تصویب شد که این کشور ۱۸ هزار مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ را ثبت کرد. 

انتهای پیام