اولین عرضه اولیه سال جدید چهارشنبه : شانس " آریا " بیشتر از "صبا"

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، افسانه اروجی درباره برنامه شرکت فرابورس برای شروع عرضه اولیه سهام در سال جدید و اینکه آیا امکان عرضه سهام سرمایه گذاری صبا تامین در چهارشنبه هفته جاری وجود دارد یا خیر به بورس پرس گفت : احتمال اینکه "صبا" چهارشنبه این هفته عرضه اولیه شود کمی دور از ذهن است . چرا که مدیران این شرکت 1.5 هزار میلیارد تومانی در حال نهایی کردن برخی امور هستند.

وی ادامه داد: در این میان شرکت آریا ساسول با ارسال نامه ایی برای عرضه اولیه این هفته ، اعلام آمادگی کرده است . بنابراین در صورت حل دو نکته مربوط به تعیین تکلیف افشای اطلاعات محرمانه ( ارسال نامه از مراجع بالادستی ) و درصد عرضه سهام ، " آریا " می تواند برای چهارشنبه این هفته عرضه اولیه شود.

این مقام مسئول در مورد درصد عرضه اولیه سهام آریا ساسول هم به بورس پرس توضیح داد: طبق برنامه قبلی قرار بود 5 درصد از سهام واگذار شود اما رایزنی های برای افزایش درصد واگذاری در حال انجام بوده و احتمال دارد با هدف پاسخ بهتر به نیاز طرف تقاضا ، تعداد سهام قابل عرضه از حدود 230 میلیون سهم بیشتر شود.

اروجی ادامه داد: به نظر می رسد با توجه به برخورداری این شرکت از سهام ممتاز و عدم تغییر ترکیب هیات مدیره در صورت واگذاری بیش از 5 درصد ، سهام قابل واگذاری بیشتر شود اما باید منتظر تصمیم نهایی و اطلاعیه رسمی بود.

انتهای پیام