بارش‌های جدید از فردا شروع می شود/ برف و تگرگ و سرما در شمال

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صادق ضیائیان اعلام کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، سامانه بارشی امروز در بخش‌هایی از شرق، دامنه البرز شرقی، سواحل شرقی خزر و شمال شرق فعال بوده که شدت بارش‌ها در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق مازندران است. و از اواخر وقت امروز از کشور خارج می‌شود.

دوشنبه سامانه بارشی دیگری از شمال غرب وارد کشور شده و در شمال غرب و بخش‌هایی از غرب ، سواحل غربی خزر و استان‌های واقع در دامنه البرز مرکزی موجب بارش باران، رعد و برق و وزش شدید باد موقت خواهد شد که در ارتفاعات با بارش برف و تگرگ همراه است و تا پایان هفته به تناوب فعال خواهد بود.

روز سه شنبه در برخی نقاط استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و نیمه شمالی و  طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در اغلب مناطق به غیر از استان‌های سیستان و بلوچستان ، هرمزگان، جنوب خوزستان، جنوب کرمان، جنوب فارس و جنوب خراسان جنوبی بارش‌ها ادامه دارد.

از فردا تا چهارشنبه با نفوذ و استقرار هوای سرد در نوار شمالی دما بین 5 تا 10 درجه کاهش می‌یابد. روز آینده اهواز و بندرعباس با بیشینه دمای 34 درجه بالای صفر گرمترین و اردبیل با کمینه دمای 2 درجه زیر صفر سردترین مناطق خواهند بود.

آسمان تهران فردا کمی ابری در برخی ساعات افزایش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر و در اواخر وقت فردا بارش پراکنده پیش بینی می شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 19 و 11 درجه خواهد بود.

انتهای پیام