لوگوی سایپا و سه شرکت زیرمجموعه بطور موقت تغییر کرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت های سایپا، پارس‌خودرو، زامیاد و سایپادیزل با پیوستن به پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه بطور موقت نشان‌های تجاری را تغییر دادند.

این شرکت ‌ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید سعی کرده‌اند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ یادآوری کنند.

بنابراین گزارش، این اقدام کمپینی است بین‌المللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و ... پیشگام آن بوده‌اند.

انتهای پیام