نتیجه مجمع و افزایش سرمایه "غپینو" و دو سهم دارویی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نتیجه برگزاری مجمع فوق العاده سه شرکت پارس مینو ،داروسازی سبحان انکولوژی و سبحان دارو با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه مشخص شد.

نتیجه مجمع فوق العاده"غپینو"

براین اساس مجمع فوق العاده پارس مینو صبح سه شنبه با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و حضور 56.4 درصد سهامداران در محل ساختمان مینو برگزار شد.

در این مجمع با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 426 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت. "غپینو" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 126 به 662.2 میلیارد تومان رساند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

نتیجه مجمع فوق العاده "دسانکو"

همچنین مجمع فوق العاده داروسازی سبحان انکولوژی قبل از ظهر سه شنبه با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و حضور 80.5 درصد سهامداران در محل شرکت تولید دارو برگزار شد.

در این مجمع با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 12 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی مورد موافقت سهامداران قرار گرفت. "دسانکو" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 86.1 به 96.1 میلیارد تومان رساند.

نتیجه مجمع فوق العاده "دسبحان"

در این میان، مجمع فوق العاده سبحان دارو صبح سه شنبه با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و حضور 82.7 درصد سهامداران در محل شرکت تولید دارو برگزار شد.

در این مجمع با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 29 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی مورد موافقت سهامداران قرار گرفت. "دسبحان" به منظور خرید و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات تولیدی، نوسازی و تجهیز خطوط تولیدی و پشتیبانی (الزامات GMP) و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت پخش البرز، سرمایه فعلی را از 103 به 133 میلیارد تومان رساند.

انتهای پیام