زمان و شرایط دومین و پنجمین روز معاملات ایران خودرو و سایپا

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درپی بازگشت دیروز نماد ایران خودرو بعد از حدود دو ماه غیبت ، هر سهم این شرکت با رشد 100 درصدی نسبت به قیمت تئوریک و بعد از اعمال افزایش سرمایه 1872 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها به 117 تومان رسید و صف خرید چند میلیارد سهمی تشکیل شد.

در این میان مدیریت عملیات بازار شرکت بورس درباره دومین روز حضور "خودرو" اعلام کرد: دوره سفارش گیری از ساعت 14:05 الی 14:20 و زمان انجام معامله "خودرو " از 14:05 الی 15:00 خواهد بود . همچنین پس از کشف قیمت ، ادامه معاملات در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع ( قیمت کشف شده در حراج ) امکان پذیر است.

علاوه بر این هر کد معاملاتی ، تنها مجاز به ارسال یک سفارش حداکثر 100 هزار تایی و تنها از طریق یک ایستگاه معاملاتی یا کارگزاری و یا معاملات برخط و بر خط گروهی بوده و در صورت ورود و ارسال بیش از یک سفارش ، تمامی سفارش های مشتری حذف خواهد شد.

همچنین درباره پنجمین روز سایپا بعد از افزایش سرمایه حدود 398 درصدی و بازگشت به بورس اعلام شد: زمان انجام معاملات معاملاتی "خساپا" از ساعت 13:05 الی 14:00 بوده و هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش( حداکثر یک سفارش 100 هزار تایی) و تنها از طریق یک ایستگاه معاملاتی یا کارگزاری و یا معاملات برخط و بر خط گروهی است . در صورت ورود و ارسال بیش از یک سفارش تمامی سفارشات مشتری حذف خواهد شد.

دوره سفارش گیری هم از ساعت 13:05 الی 13:20 بوده و پس از اتمام دوره سفارش گیری ادامه معاملات در همان دامنه قیمتی ادامه خواهد یافت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام