۲۳ نفر از دلالان ارزی طی ۴۸ ساعت گذشته دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح رعد 35 در ستاد فاتب اعلام کرد: پس از ۲۰ روز کار اطلاعاتی و سه روز عملیات، ۲۹۱ حکم قضایی اجرا شد و ۶۷۰ نفر از سارقان مالخر و کیف قاپ دستگیر شدند. همچنین طی ۴۸ ساعت گذشته پلیس امنیت اقتصادی ۲۳ نفر از دلالان ارزی را دستگیر کرد و بالغ بر ۸ میلیارد تومان انواع ارز خارجی کشف و ضبط شد.

وی افزود: سارقان لوازم خودرو، منزل و موتورسیکلت در قالب ۲۱ باند اقدام به سرقت می کردند که با دستگیری متهمان  ۲ هزار و ۱۷۰ قلم‌ انواع اموال سرقتی به ارزش ۹.۵ میلیارد تومان ضبط شده و دراین میان ۳ قبضه سلاح جنگی و ۳۴ قبضه سلاح سرد نیز از زورگیران کشف شده است.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: برخورد با احتکار خودرو در دستور کار قرار دارد. بر این اساس در ۴۸ ساعت گذشته ۵ پارکینگ و انبار که بالغ بر ۵۴۰ دستگاه خودروی صفر ساخت کارخانه‌های ایران خودرو و سایپا در آن دپو شده بود کشف شد‌.

سردار رحیمی گفت: در ۳۵ مین مرحله از طرح رعد ۳۸ قاچاقچی کالا دستگیر و ۱۳۴ هزار انواع کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد تومان کشف و در مجموع ۳۰ پرونده تشکیل شده است. همچنین ۵.۵ میلیون عدد قرص تاریخ مصرف گذشته و  ۳.۵ تن شیر خشک فاسد از مخفیگاه متهمان کشف شد.

وی افزود: ۳۹ دستگاه موتورسیکلت سنگین که صدای ناهنجار تولید کرده و ۱۳ دستگاه خودرو که که هنگام شب موجب نا آرامی در بزرگراه ها و خیابان‌های شهر می شوند توقیف شدند.

انتهای پیام