تحویل خودرو دنا پلاس اتومات به مشتریان در آینده نزدیک

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، بابک رحمانی ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودرو ثبت نامی دنا پلاس اتوماتیک گفت: تولید این محصول از اواسط اردیبهشت سال جاری آغاز شده و تاپایان خرداد به روزانه 100 دستگاه می‌رسد.

وی افزود: این خودرو در سه تیپ تولید می‌شود و از جمله مزیت‌های آن در مقایسه با نوع معمولی گیربکس 6 دنده اتوماتیک،کروز کنترل و رینگ 16 آلومینیومی بوده و مجهز به دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، ایزوفیکس، سان روف و سیستم تهویه اتوماتیک است . 

این معاون ادامه داد: یکی از تیپ های این خودرو دارای صندلی راننده 8 حرکته (6 حرکت برقی و 2 حرکت دستی)، صندلی سرنشین جلو 6 حرکته (4 حرکت برقی و 2 حرکت دستی) و سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایش 7 اینچی، پورت USB، مجهز به بلوتوث، بلندگوها روی درب های جلو و طاقچه عقب است.

رحمانی گفت: مصرف سوخت ترکیبی خودروی دنا پلاس اتومات 8.17 لیتر در 100 کیلومتر و حجم باک آن 60 لیتر است. ترمزهای جلو و عقب این محصول دیسکی، ABS، EBA بوده و مجهز به 4 کیسه هوای ایمنی شامل راننده و سرنشین و جانبی است.

وی افزود: از دیگر امکانات این محصول می توان به فرمان برقی،سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، کمربند ایمنی 3 نقطه ای سرنشینان عقب، شیشه دودی شیشه درب های عقب و شیشه عقب،کلیدهای کنترل صوتی روی فرمان MFC، چراغ هایLED جلو، چراغ روز، مه شکن های جلو و عقب، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو از داخل،سیستم روشنایی ترک خودرو اشاره کرد.

رحمانی ادامه داد: آینه های جانبی در این خودرو برقی راهنمادار بوده و قابلیت تا شوندگی با ریموت را دارند. تنظیم شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی، دارای پاور ویندوز و آنتی ترپ و شیشه عقب با گرمکن است.

انتهای پیام