نماد بورس انرژی مشروط به اعمال ۶ شرط در بازار دوم بورس درج شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد امین قهرمانی مدیر پذیرش شرکت بورس تهران اعلام کرد: موضوع پذیرش سهام شرکت بورس انرژی در بورس تهران در جلسه ۲۰ اردیبهشت مطرح و هیات پذیرش با استماع توضیحات نمایندگان شرکت و مشاور پذیرش در خصوص آخرین وضعیت و پس از بررسی مستندات و اطلاعات ارائه شده در امیدنامه و صورت های مالی با پذیرش سهام آن شرکت در بازار دوم بورس تهران مشروط به انجام اقدامات ذیل و ارائه مدارک و مستندات ذیربط قبل از درج نماد در فهرست نرخ های بورس موافقت کرد.

۱. جزئیات کالای پذیرش شده در حال معامله و نحوه تفکیک بین بورس انرژی با بورس کالا در این خصوص در امیدنامه افشا شود.

۲. جزئیات مربوط به اثرات ناشی از تغییرات قیمت نفت و سایر کالاها و عوامل اثر گذار و معاملات آنها در آیین نامه افشا شود.

۳. با توجه به مازاد درصد سهامداری برخی از سهامداران( ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) از میزان حداکثر درصد سهامداری تعیین شده در مقررات و اساسنامه بورس انرژی، مقرر شد نسبت به تعیین کلیه موارد مشابه و هماهنگی عرضه سهام آنها در روز بازگشایی نماد شرکت اقدام شود.

۴. قرارداد بازارگردانی با یکی از نهادهای دارای مجوز بازارگردانی منعقد و به بورس تهران ارائه شود.

۵. اطلاعات و صورت های مالی بصورت کامل طبق مقررات قانونی، استانداردهای حسابداری و گزارشگری مالی و آیین نامه ها دستورالعمل های اجرایی ابلاغ شده توسط سازمان بورس تهیه و در سامانه کدال افشا شود.

۶. اقدامات لازم در خصوص تجمیع یا عدم تجمیع نماد و نحوه بازگشایی در بورس تهران با هماهنگی سازمان بورس انجام و مستندات مربوط به بورس تهران ارائه شود.

انتهای پیام