شرط اخذ هر نوع چک برای ثبت‌نام خودرو حذف شد / ثبت نام ۵۰ هزار نفری

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با دستور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت،شرط اخذ هرگونه چک از مرحله فعلی ثبت‌نام خودرو حذف شد .

مجید باقری قائم مقام مدیرعامل سایپا نیز گفت: با دستور مدیرعامل و در راستای تسهیل شرایط در ثبت نام متقاضیان در فروش فوق العاده محصولات گروه سایپا، الزام چک صیاد برداشته شد و چک عادی نیز برای تسهیلات پذیرفته می‌شود. همچنین با توجه به درخواست تعداد زیادی از مردم، امکان ارائه این چک توسط بستگان درجه یک خریدار نیز فراهم شده تا شرایط مناسب‌تری برای ثبت نام مصرف‌کنندگان واقعی فراهم آید.

وی با اشاره به اینکه مشتریان برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده عجله نکنند ، ادامه داد: ثبت نام، درج اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور و سپس واریز وجه تا روز ۱۴ خرداد، امکان پذیر است و متقاضیان ۲۴ساعته می توانند این مراحل را انجام دهند.

بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو هم از امکان بازنگری در ارایه چک ضمانت صیاد در فروش فوق العاده ایران خودرو خبر داد و گفت: در حال حاضر حدود 50 هزار نفر در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ثبت نام کرده اند و مشکل خاصی در فرآیند ثبت نام وجود ندارد.

انتهای پیام