چهار محصول ایران خودرو در نخستین فروش فوق‌العاده / شروع از دو روز دیگر

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کیوان پناهی مدیر بازاریابی و فروش ایران‌ خودرو درباره نخستین فروش فوق‌العاده که از چهارشنبه این هفته با هفت خرداد شروع می شود ، گفت: چهار محصول پرتیراژ و شامل پژو 206 تیپ دو، رانا، پارس تی.یو.5 و 405 اس ال ایکس در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو عرضه می شود.  

وی افزود: با توجه به اینکه سند خودرو در رهن شرکت است، امکان  خرید و فروش برای واسطه ها وجود نخواهد داشت. همچنین گارانتی محصولی بعد از سه ماه برای خدمات اولیه به نمایندگی مراجعه نکند، باطل می شود.

این مقام مسئول درباره تفاوت‌های فروش جدید و قدیم توضیح داد: در این فروش ، خودرو پس از طی مراحل متعدد و راستی آزمایی به مشتری واقعی و حقیقی خواهد رسید و عملا دست دلالان از بازار کوتاه  می شود. عدم امکان فروش امتیاز ثبت نام از دیگر مزایای این طرح است و با همکاری وزارت صنعت و برنامه ریزهای معاونت فروش ایران خودرو روند دلال بازی و خرید و فروش امتیاز در این مرحله متوقف شده است.

پناهی ادامه داد: برخلاف فروش های فوری گذشته با زمان تحویل یک ماهه در فروش جدید، زمان تحویل خودرو تا سه ماه است و سند تا یک سال در رهن خواهد بود. همچنین سود مشارکت به مشتریان تعلق نمی گیرد.

انتهای پیام