دومین مجتمع کامل فولادی ایران آماده پذیرش و عرضه اولیه سهام شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مربوط به ورود شرکت های جدید و بزرگ به بازار سرمایه نشان می دهد مالک اصلی فولاد گیلان با پذیرش این شرکت در فرابورس موافقت کرده و قرار است با طی فرایند پذیرش ، آماده عرضه اولیه سهام در سال جاری باشد.

براساس این گزارش، فولاد گیلان که سال 82 در شهر صنعتی رشت تاسیس شده و دارای سرمایه اسمی 1.6 هزار میلیارد تومانی است ، دومین مجتمع  تولید ورق ایران با چهار کارخانه عظیم در یک مجتمع و شامل تولید نورد ورق گرم ، ورق سرد فول هارد ، ورق روغنی ( خودرو ) و ورق گالوانیزه است .

همچنین فولاد گیلان بعد از فولادمبارکه ، دومین مجتمع کامل فولادی ایران در صنعت ورق بوده که با برخورداری از 1500 نفر بصورت مستقیم در سه نوبت فعالیت دارد و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید در صورت تامین مواد اولیه اسلب مورد نیاز این شرکت ، تمام نیاز تامین ورق صنایع داخلی را با همکاری فولادمبارکه برای صنایع مختلف تامین خواهد کرد .

ظرفیت تولید کنونی این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، 2.5 میلیون تن در سال برای محصولات نورد گرم و 800 هزار تن در سال برای محصولات نورد سرد و 200 هزار تن گالوانیزه بوده و محصولات آن از میان بسیاری زمینه های کاربردی، حوزه های با الزامات کیفی بالا شامل خودروسازی، صنایع ساختمانی و لوله سازی را هدف قرار داده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام