پیش فروش ۴۵ هزار محصول از هفته آینده و رکورد تولید ۵۱ هزار تایی / اصلاح ساختار

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرشاد مقیمی درحاشیه بازدید معاونان وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی از نمایشگاه نظام پیشنهادات کارکنان ایران خودرو گفت: طی ماه گذشته و با وجود محدودیت‌های بین‌المللی ، رکورد تولید ایران خودرو با 51 هزار دستگاه شکسته شد و با تمهیدات وزارت صنعت سعی می شود خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسد.

وی از پیش فروش 45 هزار دستگاه طی هفته آینده خبر داد و افزود: اقدامات متعددی در زمینه ارتقای موتورهای تی. یو.5 و تی.یو.3 و موتور ای.اف.7 در راستای کاهش آلایندگی‌ و مصرف سوخت و همچنین عبور از استانداردهای 85 گانه انجام شده است. برای تولید خودروهای برقی هم گام های مثبتی برداشته شده و محصولات ایران خودرو براساس استانداردهای مصوب ملی تولید می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: بعضی از خودروهای ناقص یکی دو قطعه کسری دارند که با ترخیص قطعات از گمرک ،‌ تکمیل و تحویل مشتریان خواهند شد. بنابراین تعداد تعهدات معوقه به 30 هزار دستگاه رسیده که طی یکی دو ماه آینده تحویل خواهد شد.

مقیمی از اصلاح ساختار منابع انسانی "خودرو" خبر داد و گفت: در کنار اصلاح سایر ساختارهای در دستور کار ، اصلاح ساختار منابع انسانی و بهره وری آنها، برنامه ریزی و پیش بینی شده است.

انتهای پیام