تحلیل تکنیکال و حال و آینده سهام " وملی ، پارسیان ، آریان و حسینا "

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی بازار سهام در آخرین روزهای هفته چهار روزه کاری با برگشت تمام عیار و عبور شاخص از ابرکانال یک میلیون واحدی موجب خوشحالی سرمایه گذاران شد که کارگزاری آبان در ادامه تحلیل نمادهای بورسی و فرابورسی ، شرکت های گروه‌ صنعتی‌ ملی ، بیمه پارسیان ، سرمایه گذاری پارس آریان و خدمات دریایی وبندری سینا را مورد بررسی تکنیکال قرار داد که با صف خرید سنگینی هم روبرو بودند.

گروه‌ صنعتی‌ ملی : در سمت چپ نمودار نقش خط میانی کانال به عنوان خط مقاومتی به وضوح مشخص است و قیمت اکنون پشت این مقاومت قرار گرفته است . شکست این سطح احتمال رسیدن به سقف کانال فرضی در محدوده ۴۵۰۰۰ تومان را به شدت افزایش خواهد داد.

بیمه پارسیان : واکنش قیمت به کف و سقفهای کانال صعودی پشتوانه خوبی را برای معامله در این محدوده فراهم کرده و به نظر می رسد قیمت در حال ساختن یک حرکت ۵ موجی است که در این صورت احتمال رسیدن به محدوده ۲۰۰۰ تومان بسیار است.

سرمایه گذاری پارس آریان :  قیمت این نماد از خط میانی چنگال اندروز صعودی جدا شده و می توان با حد ضرر زیر خط میانی و هدف باند بالایی در محدوده ۱۶۰۰ تومان به دنبال فرصت خرید بود.

خدمات دریایی وبندری سینا: همانطور که در تصویر مشاهده می شود قیمت در درون یک کانال صعودی قرار گرفته و در آخرین موج اصلاحی به میانه کانال واکنش نشان داده و بار دیگر در مدار صعود قرار گرفته است .

بنابراین چنانچه قیمت موفق شود از سقف کانال قرمز رنگ عبور کند احتمال رسیدن به محدوده ۶۵۰۰ تومان و سقف کانال فرضی ابی رنگ به شدت قوت خواهد گرفت. می توان با حد ضرر ۳۸۰۰ تومان به دنبال فرصت خرید در این نماد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام