توضیح دو شرکت بورسی درباره نحوه برگزاری مجمع سالانه

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت داده پردازی ایران و همکاران سیستم که اعلام کردند صبح 20 و 25 خرداد برای تصویب صورت های مالی منتهی به اسفند گذشته به مجمع سالانه می رود درخصوص نحوه برگزاری آن توضیحاتی را ارائه کرد.

براین اساس، "مداران" عطف به نامه ۲۶ اسفند سازمان بورس منطبق با ابلاغیه مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در خصوص نحوه برگزاری مجامع اعلام کرد: مجمع با محدودیت حضور سهامداران( حداکثر ۱۵ شخص حقیقی و حقوقی) برگزار می شود. لذا به منظور رعایت تمهیدات ستاد مذکور در رفع مخاطرات حاصل از تجمعات عمومی از سهامداران خرد تقاضا می شود با مشاهده آنلاین مجموعه از طریق وبسایت رسمی ( www.dpi.ir) و طرح سوالات از طریق ارسال پیامک به شماره ۰۹۲۲۲۵۴۲۴۰۸ ،هیات مدیره را در برگزاری مناسب مجمع در زمان مقرر همکاری کنند. به دلایل منعونه از پذیرایی رایج در مجامع خودداری خواهد شد.

همچنین "سیستم" پیرو آگهی دعوت به مجمع سالانه با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط مندرج در نامه ۲۰ بهمن ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در خصوص عدم صدور مجوز برای مجامعی که بیش از ۱۵ شخص حقیقی یا حقوقی در آنها شرکت کنند از سهامداران درخواست کرد نسبت به مشاهده پخش زنده مجموعه از طریق آدرس eventmanagement.systemgroup.net اقدام کرده و این شرکت را در برگزاری مناسب مجمع یاری کنند. امکان ارسال پیام به طرح سوالات سهامداران از طریق این پیوند دایر خواهد بود.

سهامداران باید برای ورود به آدرس فوق از نام کاربری و رمز عبور پرتال سهام همکاران سیستم استفاده کنند. لذا ضروری است سهامدارانی که قصد حضور آنلاین در مجمع را دارند از امکان دسترسی به پرتال سهام شرکت به آدرس https://sgstock.systemgroup.net اطمینان حاصل کرده و در صورت عدم دسترسی و فراموشی نام کاربری و رمز عبور، مراتب را حداکثر ۴۸ ساعت قبل از برگزاری مجمع به همراه تصویر کارت ملی به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کرده و یا با واحد سهام همکاران سیستم به شماره ۰۲۱۸۴۳۷۲۲۲۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام