علت اختلال در کارگزاری آگاه اعلام شد / تخصیص عرضه اولیه امروز به همه

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا سرافراز یزدی در واکنش به گلایه امروز مشتریان کارگزاری آگاه مبنی بر عدم امکان سفارش آنلاین و آفلاین خرید و فروش سهام و عرضه اولیه امروز به بورس پرس گفت : این مشکل که از شب گذشته رخ داد ، ناشی از سوختگی دیتاسنتر و دستگاه ذخیره اطلاعات (backup) بود که موجب اختلال ناخواسته در روال عادی معاملات شد.

وی ادامه داد: این مشکل از همان شب گذشته به هر روش ممکن به مشتریان اعلام و اطلاع رسانی و در عین حال برای حل این چالش تلاش شد اما متاسفانه تا امروز به نتیجه نرسیده ولی انتظار می رود تا شنبه برطرف شود.

این مقام مسئول افزود: در این میان تهمیداتی اندیشه شده و مشتریانی که نیاز فوری به خرید یا فروش سهام دارند می توانند با مراجعه به دفاتر 90 شعبه در سراسر ایران ، اقدام به ارایه سفارش کنند. 

سرافزار در مورد عرضه اولیه امروز سرمایه گذاری پویا هم توضیح داد: تمدید زمان سفارش گیری برای خرید این سهم ( تا ساعت 12:30 امروز ) هم به دلیل مشکل مربوط به کارگزاری آگاه بود اما با همکاری سازمان بورس ، فرابورس و مدیریت فناوری بورس تهران و... قرار شد به همه مشتریان قدیم کارگزاری و افرادی که اقدام به ارسال سفارش کرده اند و حتی تازه واردین ، عرضه اولیه امروز تخصیص داده شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام