آخرین وضعیت خدمات کارگزاری آگاه ، عرضه اولیه و نحوه جبران خسارت مشتریان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا سرافراز یزدی درباره آخرین وضعیت ارایه خدمات کارگزاری آگاه به مشتریان آنلاین که از چهارشنبه به دلیل سوختگی دیتاسنتر و دستگاه ذخیره اطلاعات (backup) با قطعی کامل روبرو شده بود به بورس پرس گفت : با خرید دستگاه های جدید و انجام اقداماتی ، سایت شرکت فعال شده و تا این لحظه خدمات کارگزاری برقرار است اما با توجه به حجم زیاد سفارش ها و وضعیت بازار ، دغدغه اختلال داریم.

وی ادامه داد: در این میان مشتریان کارگزاری می توانند با مراجعه به دفاتر 90 شعبه در سراسر ایران ، اقدام به ارایه سفارش کنند .

این مقام مسئول درباره تکلیف متقاضیان خرید عرضه اولیه سرمایه گذاری پویا هم توضیح داد: هنوز آمار و اطلاعاتی در مورد وضعیت سفارش مشتریان نداریم و باید منتظر ماند اما انتظار می رود اکثر متقاضیان قادر به خرید سهام "وپویا" نشده باشند. برای جبران خسارت این گروه هم رویه جبرانی در نظر گرفته شده که با اعلام مشتریان امکان تخفیف تا 30 درصدی کارمزد معاملات وجود دارد.

سرافراز یزدی در برابر این مورد که اعتراض مشتریان معترض کارگزاری آگاه عمدتا" مربوط به عدم امکان خرید و فروش سهام در چهارشنبه بود و نه تخصیص عرضه اولیه به بورس پرس گفت : ضمن ابزار تاسف از این رویداد و عذرخواهی از مشتریان ، برای این گروه هم از طریق باشگاه مشتریان تخفیف 10 تا 25 درصدی کارمزد معاملات برای یک ماه در گرفته شده است.

وی ادامه داد: با وجود همه تهمیدات چند ساله کارگزاری آگاه برای توسعه زیرساختارهای آی تی و دیگر حوزه ها ، بازار سرمایه طی دو سال اخیر با رشد ناگهانی و شدیدی روبرو شده و عواملی مانند آزادسازی سهام عدالت و پذیره نویسی صندوق دولتی دارا یکم و هجوم نقدینگی ، تعداد سرمایه گذاران بورس به طور چشمگیری افزایش یافته و غیر قابل مقایسه با سال های گذشته است اما توسعه ظرفیت های خدمات رسانی این کارگزاری ادامه دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام