سامانه اطلاع رسانی سهامداران بورس کالا از امروز راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن فرج زاده از راه اندازی امروز سامانه اطلاع رسانی سهامداران بورس کالا برای سهولت در ارایه خدمات و همزمان با برگزاری مجمع سالانه این بورس خبر داد و گفت: با توجه به افزایش سهامداران و نیاز به کسب اطلاعات بروز و دقیق سهام ، این سامانه می تواند تمامی اطلاعات سرمایه گذاران شامل اطلاعات شخصی، آخرین وضعیت تعداد سهام، ریز معاملات و نیز سود تقسیمی مصوب و پرداخت شده ارایه دهد .

وی افزود: همچنین سهامداران می توانند با ورود به این سامانه، اطلاعاتی مانند شماره حساب بانکی اعلامی را تغییر داده و اطلاعات عمومی را بروز کنند. همچنین در این سامانه نحوه تماس با شرکت، آگهی دعوت سهامداران به مجامع عادی و فوق العاده ، سایر اخبار و اطلاعیه ها در دسترس است.

فرج زاده ادامه داد: سهامداران می توانند برای اولین بار با استفاده از ۵ رقم کد بورسی به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور وارد سامانه شده و سپس رمز عبور خود را تغییر داده و مجدد وارد سامانه شوند که از طریق مراجعه به saham.ime.co.ir و یا سایت بورس کالا به نشانی www.ime.co.ir بخش سامانه سهامداران امکان پذیر است .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام