شرایط و زمان فروش دو بلوک ۱۷ و ۵۰ درصدی "وامید، شیران" اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرایط و زمان عرضه دو بلوک 17 و 50.1 درصدی سهام مدیریت سرمایه گذاری امید و سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران توسط سهامداران عمده اعلام شد.

شرایط و زمان واگذاری بلوک ۱۷ درصدی "وامید"

بانک سپه در نظر دارد بلوک ۱۷ درصدی سهام مدیریت سرمایه گذاری امید را بصورت یکجا و نقد یا شرایطی در بازار اول معاملات بورس به فروش برساند.

به این ترتیب، مقرر شده ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم در نماد "وامید" روز دوشنبه ۲۳ تیرماه از طریق کارگزاری بانک سپه عرضه شود.

در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۶۶۰۰ تومان و قیمت پایه کل ۳۳.۶ هزار میلیارد تومان تعیین شده و خریدار یا بصورت نقد یا ۳۰ درصد نقد و مابقی مبلغ معامله با احتساب سود دوره تقسیم با نرخ سالانه ۱۸ درصد طی شش قسط مساوی با فواصل شش ماهه طی ۶ فقره چک همزمان با انعقاد قرارداد موظف به تحویل فروشنده می شود. همچنین سررسید پرداخت اولین قسط ۶ ماه پس از قطعی شدن معامله است.

شرایط و زمان واگذاری بلوک ۵۰.۱ درصدی "شیران"

بانک صنعت و معدن اصالتاً و به وکالت از شرکت رفاه اندیش سرمایه انسانی صنعت و معدن درصدد است بلوک ۵۰.۱ درصدی سهام سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران را بطور یکجا و نقد یا شرایطی در بازار اول معاملات بورس تهران به فروش برساند.

به این ترتیب، مقرر شده ۴ میلیارد و ۴۵ میلیون و ۱۵ هزار و ۷۳ سهم در نماد "شیران" روز دوشنبه ۲۳ تیرماه از طریق کارگزاری بانک صنعت و معدن عرضه شود.

در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۶۴۳۱۲ ریال و قیمت پایه کل ۲۶ هزار میلیارد تومان تعیین شده که خریدار در صورت تمایل به خرید نقدی موظف است کل مبلغ مورد معامله را وفق مقررات و قوانین بورس ظرف حداکثر مدت ۲ روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند.

همچنین اگر تقاضای خرید نقد و شرایطی داشته باشد باید ۳۰ درصد از ارزش کل معامله را بصورت نقدی و حداکثر ظرف مدت ۱۴ روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند و الباقی ۷۰ درصد ارزش معامله را در قالب ۸ قسمت مساوی با فاصله شش ماه با نرخ سود سالانه ۱۵ درصد پرداخت کند که تاریخ اولین قسط ۶ ماه پس از قطعیت معامله در بورس است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام