وعده افزایش عرضه های اولیه و ورود ۲۱ شرکت سازمان تامین اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرهاد دژپسند در جریان امضای تفاهم نامه همکاری ایجاد پنجره واحد برای ورود شرکت‌های بخش خصوصی به بازار سرمایه گفت: درحالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس شفاف هستند که بسیاری از شرکت‌های متقاضی ورود به بازار سهام نگران ورود سازمان امور مالیاتی بودند. به همین دلیل طبق مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی ، سازمان امور مالیاتی به جز سال ۹۸ به پرونده‌های سال‌های قبل شرکت‌ها مراجعه نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه بورس حامی سهامداران خرد بوده و از اعمال ضوابط و مقررات دست بر نمی‌دارد، ادامه داد: سرعت ورود شرکت های جدید به بازار سرمایه و اجرای برنامه عرضه اولیه هر دو روز سهام جدید از هفته آینده عملی می شود و طبق تفاهم با تامین اجتماعی و شستا ، ۲۱ شرکت عرضه اولیه می شوند.

دژپسند با تاکید بر جدی بودن راه اندازی بورس املاک و مستغلات و درگیر بودن ۱۲ حوزه ، افزود: با همکاری سازمان بورس، اولین جلسه برگزار شد و بسیاری از سازمان ها مانند بنیادهای مستضعفان و شهید، ستاد فرمان امام، تامین اجتماعی و دانشگاه ازاد و... برای عرضه املاک اعلام امادگی کردند .

براساس این گزارش، تفاهم نامه ایجاد پنجره واحد برای ورود شرکت‌های بخش خصوصی به بازار سرمایه بین اتاق بازرگانی، جامعه حسابرسان، بورس تهران و فرابورس امضا شد . این تفاهم نامه یکسال بوده و در صورت توافق طرفین تمدید می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام