ادعای دو نماینده مجلس علیه تاجگردون : رانت خواری ، مدرک جعلی و...

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، روح الله نجابت با اشاره به اتهامات وارد شده به غلامرضا تاجگردون گفت: در نامه‌ای که ۱۰ خرداد به رئیس شعبه ۱۲ ارسال شد، دلایلی همچون رانت خواری، کسب منافع اقتصادی و اعمال نفوذ شبکه‌ها از طرق مختلف در دستگاه‌های دولتی، شرکت‌ها و بخش خصوصی مطرح شده است.

وی افزود: موضوع روال قانونی را طی می‌کند.اما تنها اولویت مجلس یازدهم نیست. موضوعات معیشتی مردم ، خودرو، مسکن و ...مورد رسیدگی نمایندگان است. باید ابتدای کار، دندان پوسیده را کنار بگذاریم. اگر بخشی از بدن آلوده باشد، سایر نقاط را آلوده می‌کند. مردم دغدغه دارند و باید به آن پرداخت.

علیرضا زاکانی نیز استفاده از مدرک دکترا را از موارد پرونده تاجگردون عنوان کرد و گفت: در جایی دکترای وی اقتصاد و بعد مدیریت و ... معرفی شده در حالی که فوق‌لیسانس بیشتر ندارد. همچنین در ثبت‌نام ،ذکر نکرده فرزند دومی در خارج از کشور ذارد که در شناسنامه وی ثبت نشده است‌.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های تاجگردون این است که به هیچ حرفی پایبند نیست و مکررا خلاف گویی می کند.در این مسیر سعی کردیم هر حرفی که می زنیم با ارائه سند باشد اما شعبه ۱۲ بررسی اعتبارنامه نمایندگان و کمیسیون تحقیق به هیچ وجه به این اسناد ورود نکردند.

زاکانی ادامه داد: یکی دیگر از ادعاهای دروغ تاجگردون این است که معترضان به اعتبارنامه، وی را به ارتباط با رژیم صهیونیستی متهم کرده اند.چنین ادعایی صحت ندارد.

انتهای پیام