دو عضو هیات مدیره سازمان بورس تغییر کردند / قدیمی ترین عضو با ۳ سال حضور

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،آخرین تحولات مدیریتی در سازمان بورس حکایت از آن دارد که دو عضو هیات مدیره این نهاد ناظر بازار سرمایه تغییر کرده اند تا ترکیب جدیدی شکل گیرد و قدیمی ترین عضو آن تنها حدود سه سال سابقه داشته باشد . 

به این ترتیب در جریان جلسه دیروز شورای عالی بورس با استعفای ماه قبل حسن امیری و مصطفی رضوی موافقت شد تا محمدحسن ابراهیمی سرو علیا و احمد جاویدی ضمن ورود به هیات مدیره از این پس عهده دار معاونت نظارت بر بورس ها و ناشران و معاونت اجرایی سازمان بورس شوند.

ابراهیمی سرو علیا پیش از این مدیرعامل کارگزاری بانک ملی ایران بود و در هیات مدیره شرکت فرابورس حضور داشت . جاویدی هم دارای سابقه معاون مالی و پشتیبانی شرکت بورس، رئیس هیات مدیره شرکت پلی پروپیلن جم است.

براساس این گزارش، با این اوصاف در حالی امیری و رضوی  بعد از حضور حدود 5 و 2.5 ساله ( امیری از شهریور 94 و رضوی از و بهمن 96 ) از هیات مدیره سازمان بورس خارج شدند که جعفر جمالی معاون حقوقی سازمان بورس ، قدیمی ترین عضو هیات مدیره بوده که از مرداد 96 وارد شده است.

حسن قالیباف اصل هم از فروردین سال جاری به عنوان رئیس هیات مدیره و رئیس سازمان بورس و جانشین شاپور محمدی فعالیت می کند و محمدرضا معتمد هم از اواخر اردیبهشت سال جاری جانشین سعید فلاح پور در هیات مدیره و معاونت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام