کوئیک آر پلاس کمتر از۱۰۰ میلیون تومانی فقط توسط "خپارس" عرضه می شود

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، مجید باقری خوزانی در حاشیه مراسم رونمایی از خودروی جدید پارس خودرو گفت: از این پس کوئیک به مدت 10 سال فقط در شرکت پارس خودرو تولید خواهد شد و دور نخست با حدود هزار دستگاه به کسانی که پیش از این ثبت نام کرده اند عرضه خواهد شد.

وی افزود: تا مرحله صدور دعوتنامه برای خریداران، قیمت این محصول نیز نهایی می شود اما قطعا کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد. واگذاری خودرو‌ها به قیمت بازار آزاد در عاملیت‌های مجاز خودروسازی سایپا تخلف بوده و در صورت مشاهده برخورد جدی می‌شود.

شهریار طهماسبی معاون مهندسی پارس خودرو نیز گفت: هم اکنون روزانه 20 دستگاه کوئیک آر پلاس تولید می‌شود که از ابتدای ماه آینده به 40 دستگاه افزایش می‌یابد و در صورت تقاضا و کشش بازار تا صد دستگاه در روز، قابل تولید است.

بر اساس این گزارش، این خودرو نمونه بهینه سازی شده کوئیک تولید سایپا بوده و از امکاناتی نظیر کیسه هوای جلوی راننده و سرنشین، سنسور دنده عقب، هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، بازکننده درب صندوق عقب با ریموت کنترل، رینگ آلومینیومی دو رنگ، فرمان D-Type چرمی مجهز به کلید‌های کنترل صوتی، مالتی مدیا مجهز به دوربین دید عقب، سیستم ترمز ABS + EBD + BAS و استاندارد آلایندگی یورو 5 برخوردار است.

مصرف سوخت آن در هر صد کیلومتر 7.14 لیتر با حداکثر سرعت  170 کیلومتر بوده و از موتور 1503 سی سی 4 سیلندر 8 سوپاپ برخوردار است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام