سود رویایی و ۱۰۰ درصدی سهامداران "خمحرکه" و عدم ابطال معاملات

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بازار سهام که با ادامه افزایش قیمت سهام اکثر بزرگان ، شاخص با افزایش 27.5 هزار واحد دیگر به یک میلیون و 745 هزار تایی رسید ، نماد شرکت نیرو محرکه‌ بعد از برگزاری مجمع سالانه در 15 تیر ( با تقسیم سود 10 تومانی ) و افزایش سرمایه 462 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها  ( از 102 به 573.4 میلیارد تومان  و در مجمع فوق العاده 11 خرداد ) باز شد.

براساس  این گزارش، "خمحرکه" در حالی بعد از 45 روز غیبت به تابلو بورس بازگشت که با معامله بیش از 14.4 میلیون سهم توسط هزار و 171 خریدار و 511 فروشنده ، هر سهم آن با جهش خیره کننده 100 درصدی به دو هزار 58 تومان رسید تا تجربه رشد قیمت 108 درصدی قیمت سهام گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو  در 7 اردیبهشت ، تکرار شود .

نکته جالب اینکه در ترکیب سهامداری نیرو محرکه، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو و شرکت ایران خودرو با مالکیت 39 و 30 درصدی حضور دارند.

با این رویداد ، برخی از فعالان بازار با اشاره به ابطال معاملات دیروز شستا ( با افزایش 37 درصدی قیمت ) توسط بورس تهران ، منتظر تصمیم مسئولان در مورد تایید یا عدم تایید معاملات امروز "خمحرکه" هستند که به نظر می رسد خبری از ابطال معاملات این شرکت قطعه ساز نباشد و سهامداران "خمحرکه" شاهد ثبت روزی رویایی باشند .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام