توضیح ایران خودرو درباره قیمت محصول جدید و تقاضای خرید ۶۰ هزار نفری

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن ناقدی در خصوص قیمت زیاد پیش فروش خودرو K۱۳۲ به ایرنا گفت: تولید این خودرو با اجرای کامل استانداردهای ۸۵ گانه مدنظر سازمان ملی استاندارد و فناوری های روز دنیا انجام می شود که هزینه‌های بالایی داشته است.

وی افزود: مهندسی قیمت در این خودرو نیز لحاظ می شود و با قیمت رقابتی به دست مشتریان خواهد رسید. مشارکت بیش از ۶۰ هزار نفر در پیش ثبت‌ نام نشان می دهد مردم از قیمت‌گذاری آن ناراضی نیستند. قیمت های اعلامی علی الحساب بوده و قیمت نهایی هنگام تحویل تعیین خواهد شد.

ناقدی در خصوص خودروهای باقی مانده در کف پارکینگ نیزگ توضیح داد: بیشترین کسری قطعات مربوط به قطعات با فناوری بالا بوده که برای واردات باید مشکلات گمرکی و تخصیص ارز آنها حل شود. البته تاکنون کمک‌های قابل توجهی برای تسهیل خروج قطعات از گمرک توسط وزارت صنعت به انجام رسیده است.

بر اساس این گزارش، خودروی K۱۳۲ با ۱۱۵ اسب بخار قدرت، استاندارد یورو ۵، فرمان برقی، سیستم پایداری الکترونیکی، ترمز بسیار ایمن ESC و سامانه تشخیص غیرمستقیم باد لاستیک (TPMS) خواهد بود و در ساخت بدنه آن از ورق های با ایمنی بالا استفاده شده و در مرحله نخست با موتور EC۵ و گیربکس دستی به بازار عرضه می شود.

مهمترین ویژگی های آن تایید استانداردهای ۸۵ گانه،تولید قطعات با حداکثر خودکفایی و کمترین ارزبری از ابتدای عرضه به بازار و رعایت مسائل زیست محیطی در فرآیندهای تولید قطعات است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام