سازمان بورس به وکالتنامه های سیمان مجدخواف ورود کرد / منتظر نتیجه

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا رعنائیان حقیقی درخصوص وکالتنامه های فله ای نامتعارف سیمان مجدخواف گفت: جلسه ای به دعوت اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی سازمان بورس هفتم تیرماه با حضور ریاست این اداره، هیات مدیره سیمان مجد خواف و اینجانب به همراه وکیل شرکت جهت تصمیم گیری در موضوع وکالتنامه های فله ای و غیرمتعارف از سهامداران تشکیل و توضیحات دو طرف استماع و موضوع مورد شکایت برای سازمان بورس کاملا روشن شد.

وی افزود: بنا به توصیه ریاست اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی سازمان بورس مبنی بر توافق هیات مدیره با سهامدار اکثریت و برگزاری مجمع در تهران، متاسفانه توجهی به توصیه های آن مقام نشده و هم اکنون با توجه به ارسال مستندات لازم به سازمان بورس و ثبت شکوائیه در انتظار تصمیم و اقدام اجرایی سازمان بورس در مورد وکالتنامه های فله ای و انبوه هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت سیمان مجد خواف در سنوات گذشته همراه با برگه های حق تقدم، اقدام به ارسال وکالتنامه هایی با معرفی وکلای پیشنهادی از جانب شرکت برای سهامداران و جمع آوری وکالت از سهامداران برای خود به بهانه برگزاری مجامع فوق العاده کردند. علی رغم ادعای هیات مدیره مبنی بر اخذ وکالتنامه ها برای مجامع فوق العاده اما در تمامی این سال ها از این اوراق در مجامع عادی جهت تثبیت افراد مورد نظر ( غلام حیدر ابراهیم بای سلامی با سمت رئیس هیات مدیره و غلامرضا عصارودی با سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره ) استفاده شده است.

رعنائیان حقیقی عنوان کرد: جالب آنکه این وکالتنامه ها با حق توکیل به غیر به افرادی واگذار شده که سهامداران از این توکیل مطلع نبودند و مستنداتی به سهامداران بابت این توکیل ارسال نشده است. شرکت تحلیلگران نیک سهم اترک علیه هیات مدیره سیمان مجد خواف در صورت عدم حصول نتیجه از سوی سازمان بورس، اقدام به پیگیری قضایی خواهد کرد. این شرکت به عنوان سهامدار اکثریت سیمان مجد خواف این حق را برای خود قائل است که در جهت جلوگیری از ادامه روند سال های گذشته در تضییع حقوق سهامداران گام بردارد.

وی افزود: تا زمان برگزاری مجمع شرکت هر گونه دخل و تصرفی در اموال شرکت و عقد قرارداد که منجر به ضرر و زیان سهامداران شود با پیگیری حقوقی شرکت تحلیلگران نیک سهم اترک مواجه خواهد شد. این شرکت درصدد است با مشارکت سهامداران و با حضور در هیات مدیره سیمان مجد خواف موجب ارتقای این سهم در صنعت سیمان شود و آن را به سمت رونق و سودآوری سوق دهد و پایانی به بلاتکلیفی داستان سهامداران دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام