عرضه اولیه امروز زرماکارون برای دومین بار لغو شد / رکورد منفی و دلیل احتمالی لغو

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی قرار بود  امروز 12 درصد از سهام زرماکارون در بورس تهران عرضه اولیه و طی آن 160 میلیون سهم با محدوده قیمتی 3775 تا 3975 تومانی و سهمیه 150 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی واگذار شود.

براساس این گزارش، پیگیری های بورس پرس از این رویداد نشان داد که با توجه به عدم انتشار پیام ناظر مبنی بر شروع سفارش دهی ،عرضه اولیه این شرکت برای دومین بار ( بعد از 7 خرداد ) لغو شد تا زرماکارون از این لحاظ رکورددار منفی عرضه های اولیه شود. چرا که طی سال های اخیر، سابقه نداشته زمان عرضه اولیه شرکتی برای دو بار لغو شود.

در این رابطه و در حالی تلفن معاون بازار شرکت بورس تهران از حدود نیم ساعت پیش در وضعیت اشغال قرار دارد که روح الله دهقان به بورس پرس گفت : شب گذشته مدیران بورس تهران ، لغو عرضه اولیه امروز "غزر" را احتمال دادند و قرار بود تا نیمه معاملات امروز ، نتیجه نهایی مشخص شود. بنابراین با توجه به عدم انتشار پیام ناظر و نبود زمانی برای هماهنگی و ثبت سفارش های خرید ، عرضه اولیه زرماکارون لغو شده است.

بر پایه این گزارش، درحالی لغو عرضه اولیه نوبت قبلی به دلیل مواردی مانند افشای اطلاعات مربوط به افزایش 44 درصدی قیمت ماکارونی لغو شده بود که برخی کارشناسان در مورد قیمت گذاری 3775 تا 3975 تومانی هر سهم این شرکت ، حرف و حدیث هایی را مطرح کرده بودند. بنابراین احتمال دارد که لغو عرضه اولیه ، ناشی از این مورد باشد.

با این اوصاف باید منتظر توضیح مسئولان بورس تهران در مورد دلیل یا دلایل لغو عرضه اولیه امروز زرماکارون بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام