احتمال عرضه اولیه سهام پتروشیمی ارومیه یا برق گیلان در چهارشنبه هفته جاری

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، افسانه اروجی درخصوص آخرین وضعیت عرضه اولیه شرکت ها در فرابورس اظهار داشت: اکنون ۴ شرکت برای عرضه اولیه سهام در بازار‌ دوم، درج نماد شدند که شامل شرکت های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، توسعه مسیر برق گیلان، پتروشیمی ارومیه و تهیه و توزیع غذا دنا آفرین فدک می شود.

وی افزود: اقدامات لازم برای انجام عرضه اولیه سهام شرکت توسعه مسیر برق گیلان یا پتروشیمی ارومیه در هفته جاری درحال پیگیری است. هر کدام از این دو شرکت که بتوانند اطلاعات را زودتر از زمان موعود کامل کنند، قطع به یقین سهام آن شرکت را عرضه خواهیم کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اکنون شرکت توسعه مسیر برق گیلان باید تا هفته‌ آینده گزارش ارزش گذاری را تحویل دهد در حالی که گزارش ارزش گذاری پتروشیمی ارومیه تقریباً مورد بررسی قرار گرفته و در حال حاضر سرمایه گذاران می‌توانند اطلاعات آن را در سامانه کدال مشاهده کنند.

اروجی ادامه داد: بهتر است افراد تازه وارد از طریق شرکت های سرمایه گذاری به بازار سرمایه وارد شوند به علت آنکه این شرکت ها در یک پرتفوی سرمایه گذاری می کنند. در دست داشتن ابزار هایی ماننده سهام، اوراق با درآمد ثابت و تا حدی هم در دست داشتن سپرده های بانکی را می توان از دلایل تاکید بر خرید از طریق سرمایه گذاری ها دانست که مجموع این مزایا می تواند مانعی بر سر راه ضررهای سنگین باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام