جزئیات دستورالعمل بهداشتی آزمون ارشد منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان سنجش آموزش اعلام کرد: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال جاری مبتلا به کرونا طی روزهای ۱۰ و ۱۱ مرداد می توانند فرم خوداظهاری ابتلا به ویروس را که در سایت این سازمان قرار خواهد گرفت، تکمیل کنند.

براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفا در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به کرونا برگزار خواهد شد.

- داوطلبان از ساعت ۶:۳۰ صبح در محل آزمون حضور داشته باشند.به همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه) از ابتدای ورود تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی،کتاب،جزوه و ... معذور بوده بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

- به همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از آزمون خواهد شد. 

- داوطلبان از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون خوداری و هنگام عطسه یا سرفه از دستمال کاغذی استفاده کنند.

-  در صورت داشتن سئوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت کنند.

- به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبانی که دچار بیماری شده‌اند اعم از موارد بستری و یا قرنطینه در منزل، این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه‌ای اتخاذکرده است.

- کلیه داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد به سامانه خودارزیابی ابتلا به کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم اقدام و نسخه چاپی (پرینت ) گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی ارائه کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام