وعده ایران خودرو به عرضه ۱۳ هزار رانا پلاس/ افزایش امکانات درآینده نزدیک

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کیانوش پورمجیب با اشاره به اینکه تولید رانا پلاس با ظرفیت تولید روزانه ۴۵ تا ۵۰ دستگاه از نیمه اردیبهشت آغاز شده گفت: قرار است تا پایان سال ۱۳ هزار دستگاه از این محصول با گیربکس پنج دنده دستی تولید و روانه بازار شود و در آینده نزدیک به گیربکس شش دنده MT  و AMT، فرمان برقی و موتور EC5 مجهز شود.

وی افزود: مشکلات کیفی محصول بر اساس بازخورد و نظرات مشتریان مرتفع شده و به سطحی بالاتر و یا حداقل در سطح خودروهای رقیب قرار گرفته و پوشش حداکثری تقاضای مشتریان بازارهای داخلی و صادراتی از جمله اهدافی است که برای توسعه این خودرو ترسیم شده است.

این معاون ادامه داد: تغییرات و بهبود تزیینات داخلی، طرح جدید کنسول میانی خودرو به صورت یکپارچه با کلیدهای شیشه بالابر جلو و عقب جدید، کلید تنظیمات آینه ها،آینه برقی و شیشه عقب دارای گرمکن اعمال شده است.

پورمجیب گفت : این محصول دارای موتور TU5 با ظرفیت ۱.۶ لیتر و قدرت ۱۰۵ اسب بخار، ترمزهای جلو و عقب کاسه ای، ABS و EBA، رینگ های ۱۴ فولادی، استاندارد یورو پنج ، حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت با مصرف سوخت ترکیبی ۶.۹۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و حجم باک ۵۰ لیتر است.

وی افزود: این محصول مجهز به نمایشگر جلو آمپر دیجیتالی، رادیو پخش بلوتوث دار با پورت USB، سیستم صوتی توییتر دار تقویت شده، سیستم کروز کنترل، آینه‌های جدید راهنمادار، مجموعه صندلی‌های مشابه پژو ۲۰۷ با روکش جدید (طرحSport) به همراه ایزوفیکس، صندلی راننده شش حرکته دستی و سرنشین جلو چهار حرکته دستی است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepress

انتهای پیام