آخرین قیمت 12 محصول پرتیراژ داخلی در بازار/ روند کاهشی دو خودرو

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از خبرآنلاین، طبق آخرین گزارش ها پراید که تا محدوده ۸۶ میلیون تومان عقب نشسته بود، بار دیگر با اوج گیری قیمت ها در بازار از مرز ۹۰ میلیون تومان گذشت به طوری که پراید ۱۱۱ و ۱۳۱ به ۹۱.۵ میلیون و ۷۹.۵ میلیون تومان رسید.

بر اساس این گزارش،  پژو پارس ساده ۱۶۲ میلیون ، پژو ۲۰۶ تیپ ۲و ۵ به ۱۵۴ و ۱۸۵ میلیون تومان ، دنا پلاس دنده ای توربو و ساده  ۲۸۵ و ۲۳۹ میلیون تومان و تیبا ۲ نیز به ۹۹ میلیون تومان رسیده است.

سمند ال ایکس ساده ۱۳۶ میلیون ، پژو ۲۰۰۸ نیز از ۶۳۰ میلیون تومان طی دو روز گذشته به ۶۴۰ میلیون تومان رسیده و مدل ۹۹ این خودرو نیز ۶۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در این میان برخی خودروها نظیر سوزوکی گراند ویتارا طی چند روز اخیر کاهش چشمگیری داشته به طوری که در دو روز گذشته از۷۷۰ به ۷۴۵ میلیون و سیتروئن سی ۳ از ۶۴۵ به ۶۳۰ میلیون تومان رسیده است.

بررسی وضعیت بازار نشان می دهد مشتری چندانی در بازار نیست اما با این حال قیمت‌ها روندی افزایشی را تجربه می کنند .این وضعیت البته از نظر فعالان بازار خودرو وضعیت چندانی غریبی نیست چرا که طی ماه های اخیر همواره بازار خودرو با این وضعیت مواجه بوده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepress

انتهای پیام