تهرانی ها فرداشب منتظر وزش باد شدید باشند / هشدار به شمالی ها

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فریبا گودرزی درباره آخرین وضعیت جوی طی امروز و روزهای آینده به فارس گفت:‌ بعدازظهر امروز رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و هرمزگان، برخی نقاط کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی دو روز آینده وزش باد و کاهش نسبی دما در نوار شمالی به ویژه استان‌های ساحلی خزر و اردبیل،ارتفاعات البرز مرکزی،خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی ،ارتفاعات هرمزگان ،کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی شده است.

این کارشناس ادامه داد:‌ از فردا تا پایان هفته در نوار شرقی خصوصاً زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی شده و شرق و مرکز خلیج‌فارس مواج است.همچنین در استان گیلان و روز سه‌شنبه در استان‌های مازندران و شرق گیلان وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و کاهش دما روی می دهد که موجب بالا آمدن آب رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی ، خسارت به شالیزارها، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید در مناطق کوهستانی خواهد شد.

گودرزی گفت: طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری و دربعدازظهر و شب با احتمال وزش باد شدید پیش‌بینی شده و بیشینه و کمینه دما  39 و 25 درجه خواهد بود.

وی افزود: فردا اهواز با بیشینه دمای 47 درجه بالای صفر گرمترین و اردبیل با کمینه دمای 12 درجه خنک‌ترین استان ها خواهند بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام