گروگانگیری سارق فراری تهرانی در نانوایی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل ازفارس، سرهنگ محمد کاووسی درباره حادثه گروگانگیری در نانوایی گفت: چندی پیش واحد گشت کلانتری ۱۲۲ دربند در محدوده مشغول گشت‌زنی بودند که دو نفر مراجعه کرده و می‌گویند مرد جوانی مشغول بازکردن قفل خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگی بوده که به وی نزدیک شدیم و سارق پا به فرار گذاشت.

وی افزود: طبق اظهارات شاهدان، سارق به طرف بالای خیابان متواری شده و در جریان تحقیقات، مأموران متوجه یک باب مغازه نانوایی ۱۰۰ متر بالاتر از محل سرقت شدند که کرکره‌ آن به صورت نیمه باز بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران با نزدیک شدن به مغازه موردنظر متوجه صدای داد و فریادی می شوند که از داخل مغازه به گوش می رسید. بلافاصله مأموران از خودرو پیاده شدند که در جریان بررسی مشخص شد سارق فراری داخل مغازه نانوایی است و سعی دارد با چاقوی بزرگی که در دست دارد شاطر و شاگرد نانوا را ساکت نگه دارد تا پلیس از محل دور شود.

سرهنگ کاووسی گفت: مأموران با دیدن این صحنه اقدامات اولیه جهت آرام کردن سارق مسلح را انجام دادند اما متهم که با دیدن سرعت عمل پلیس شوکه شده بود، تهدید کرد اگر پلیس اقدامی انجام دهد به گروگان ها آسیب وارد می‌کند.

وی افزود: سارق مسلح وقتی فرصت را مناسب دید اقدام به فرار کرد اما مأموران گشت پلیس در اقدامی سریع و با استفاده از فنون دفاع شخصی متهم را خلع سلاح کردند. البته درجریان این درگیری سارق با چند ضربه مشت شیشه های مغازه را شکست و در این میان سارق و یکی از مأموران مجروح می‌شوند.

سرهنگ کاووسی اضافه کرد: در بازرسی کوله پشتی متهم ،دو دستگاه تلفن همراه ،4 پنل ضبط و یک جفت باند کشف شد.متهم به کلانتری 122 دربند منتقل و در بازجویی به سرقت از چهار دستگاه خودرو اعتراف کرده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام