سه شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۰۶۸، ۱۰۰ و ۲۸۵ درصدی دادند

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور، کارخانجات داروپخش و نفت بهران از برنامه افزایش سرمایه 1068، 100 و 285 درصدی خبر دادند.

براین اساس، "زبینا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 40 به 467.1 میلیارد تومان برساند. تامین مالی  این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و صرف اصلاح ساختار مالی، کارآمد سازی دارایی ها، بهبود نسبت مالکانه، افزایش رقابت پذیری در صنعت، نزدیک شدن حقوق صاحبان سهام به ارزش واقعی و تدرسیاوم فعالیت رو به رشد شرکت اعمال خواهد شد.

همچنین "دارو" درصدد است سرمایه فعلی را از 75 به 150 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به سرمایه گذاری برای ایجاد بخش تولید سرم در جهت افزایش ظرفیت تولید و فروش محصولات واحد سرم سازی و جلوگیری از خروج وجه نقد شود.

در این میان، "شبهرن" نیز در نظر دارد سرمایه فعلی را از 260 به 1000 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی و تجدید ارزیابی دارایی های استهلاک ناپذیر(زمین) صورت می پذیرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام