بررسی طرح مهم شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از خانه ملت،محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی گفت: طرح مهمی در شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا در حال بررسی است که می تواند بر اقتصاد تاثیر ملموسی بگذارد مشروط به اینکه در جزئیات ، نظرات کارشناسی برای حفظ منافع مردم مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: در این زمینه اختلاف نظرهای کارشناسی وجود دارد و هنوز هیچ طرحی قطعی نشده لذا باید اجازه داد این بحث ها به نتیجه نهایی برسد.نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت بلکه اثر اقدامات در فصل‌های پیش رو دیده خواهد شد.

رییس مجلس ادامه داد: مردم اطمینان داشته باشند مجلس با ترکیبی از نمایندگان توانمند در عرصه اقتصاد و کارشناسان مرکز پژوهش ها با رعایت نظرات کارشناسی در راستای مردمی کردن اقتصاد به نفع طبقه متوسط و محروم عمل خواهد کرد.

قالیباف همچنین با اشاره به لزوم برگزاری کنکور سراسری گفت: طبق گزارش ها به دلیل هراس از ابتلا به کرونا، تعداد شرکت کنندگان درکنکور دکتری و کارشناسی ارشد 10و 15 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته بر این اساس ضروری است روسای کمیسیون‌های بهداشت، آموزش و معاون نظارت مجلس ظرف ۴۸ ساعت طی جلسه ای برای رفع این مشکلات برنامه ریزی کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام