پیش‌بینی قیمت طلا در هفته جاری/ سکه بیش از یک میلیون سقوط کرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابراهیم محمدولی به اقتصاد آنلاین گفت: با افت بهای اونس جهانی و نرخ ارز، روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا از روز گذشته آغاز شد به طوری که قیمت سکه از کانال ۱۱میلیون تومان عقب‌نشینی کرد. در جریان معاملات امروز این روند ادامه و قیمت‌ها با شیب تندی در حال کاهش است.

وی افزود: در پی تغییر جهت بازار، قیمت طلا نسبت به آخرین روز معاملات هفته گذشته حدود ۱۰۰هزار تومان کاهش یافته و سکه نیز با کاهش یک میلیون و ۲۵۰هزار تومانی وارد کانال ۱۰میلیون تومان شده است. با افت قیمت‌ها امروز تعداد فروشندگان نسبت به خریداران اندکی بیشتر شده اما این به معنای هجوم مردم برای فروش نیست.

این مقام مسئول تاکید کرد: اگرچه پیش‌بینی وضعیت بازار حتی برای یک ساعت ممکن نیست اما با روند نزولی که بازار طلا از روز گذشته در پیش گرفته، انتظار می‌رود تا پایان هفته جاری شاهد کاهش بیشتر قیمت طلا و سکه باشیم.

محمدولی ادامه داد: قیمت طلای ۱۸عیار در بازار امروز با ۱۰۰هزار تومان کاهش به گرمی یک میلیون و ۳۰هزار تومان رسید. نرخ سکه امامی نسبت به دیروز ۲۰۰هزار تومان و در مقایسه با پنجشنبه هفته پیش یک میلیون و ۲۵۰هزار تومان سقوط کرد و به ۱۰میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح قدیم نیز به ۱۰میلیون و ۲۵۰هزار تومان کاهش یافت. بهای نیم سکه پنج میلیون و ۳۸۰، ربع سکه سه میلیون و ۵۰ و سکه یک گرمی یک میلیون و ۶۳۰هزار تومان است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام