توضیح فولاد مبارکه درباره شایعه افزایش سرمایه از دو محل سود و تجدید ارزیابی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت فولاد مبارکه که بعد از برگزاری مجمع سالانه هفته گذشته در خصوص شایعه افزایش سرمایه از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی، دست به شفاف سازی زد و آماده بازگشت به تابلو شد .

براین اساس، محسن رضیعی معاون اقتصادی و مالی "فولاد" پیرو اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی اعلام کرد: پیرو موارد مطرح شده در مجمع سالانه 15 مرداد با توجه به انتقال قسمتی از سود شرکت به حساب سود انباشته و تکلیف مجمع، افزایش سرمایه از محل سود انباشته در برنامه قرار گرفته که پس از انجام تشریفات قانونی و تصویب هیأت مدیره به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

همچنین درخصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی هیچ گونه برنامه ای در دستور کار وجود نداشته است. لیکن با عنایت به پیگیری های اخیر از سوی نهادهای نظارتی در خصوص حفظ حقوق دولت در فرآیند واگذاری سهام در قالب صندوق های سرمایه گذاری (ETF) از طریق تجدید ارزیابی ( مستقل از ارزش بازار سهام)، موارد مرتبط با موضوع در حال بررسی بوده که نتایج آن جهت اتخاذ تصمیم از سوی سهامداران عمده به هیأت مدیره ارائه خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام