تخصیص کارت اعتباری ۱۰ میلیون تومانی سهام عدالت آغاز شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا حسین زاده با بیان اینکه در مرحله نخست اجرای طرح این اعتبار در بانک ملی به اشخاصی تعلق می‌گیرد که روش غیرمستقیم را برای دسترسی به سبد سهام عدالت انتخاب کرده اند، گفت: امکان توثیق سهام عدالت و استفاده از این ظرفیت پس از پذیرش و ورود شرکت‌های استانی به بورس میسر خواهد شد.

وی افزود:شرکت سرمایه گذاری استانی خراسان جنوبی در بورس تهران پذیرش شده و امکان ارائه این خدمت به مردم خراسان جنوبی فراهم است. با ورود سایر شرکت‌های سهام عدالت استانی به بورس این خدمت توسعه می‌یابد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بانک ملی بصورت پایلوت این برنامه را آغاز کرده و تمامی فرآیند‌های این عملیات بصورت غیرحضوری و دیجیتال انجام خواهد شد، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند از طریق اپلیکیشن ایوا در قبال توثیق سهام عدالت به میزان ۵۰ درصد ارزش روز تا سقف ۱۰ میلیون تومان کارت اعتباری دیجیتالی دریافت و اعتبار آن را در بیش از چهار هزار فروشگاه زنجیره‌ای مصرف کنند.

حسین زاده اضافه کرد: مهلت زمان تسویه این اعتبار یک ماه پس از اولین تراکنش خواهد بود و در صورت تسویه در موعد مقرر مجدداً برای ماه بعد شارژ اعتبار انجام خواهد شد. بهره‌مندان از این خدمت نه تنها سودی پرداخت نمی‌کنند بلکه مشمول پاداش خوش حسابی نیز خواهند شد. در صورت عدم بازپرداخت مبلغ تخصیصی، بدهی فوق به تسهیلات سه ساله با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار تبدیل می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام