وزارت نفت موافق فروش ۴ پالایشگاه به هر روش است / انتشار آگهی عرضه بلوکی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هوشنگ فلاحتیان بعد از غائله دیروز لغو دومین صندوق ETF  دولتی و مربوط به 4 پالایشگاه اصفهان ، بندرعباس ، تهران و تبریز شب گذشته به شبکه خبر گفت: وزارت نفت در طول سال‌های اخیر موفقیت‌های بسیار چشمگیری در واگذاری شرکت‌های تابعه و وابسته داشت و اکنون هم تعداد بسیار محدودی از سهام پالایشگاه‌ها را دارد که همواره در مکاتبات با وزارت اقتصاد ، اعلام آمادگی شده که به هر روشی، بقیه سهام به مردم واگذار شود.

وی ادامه داد: در طول سال جاری هم پس از تصویب بودجه 99 در مجلس، جلساتی بین وزارت نفت و سازمان خصوصی سازی برگزار و راهکار‌های مختلفی در قالب قوانین و مقررات و اساسنامه شرکت ملی پالایش و پخش بررسی و رسما اعلام شد آمادگی هر همکاری برای واگذاری این سهام وجود دارد. اکنون هم به همه مسئولان و مردم اعلام می‌ شود وزارت نفت به هر روش مدنظر وزارت اقتصاد و چه از طریق صندوق ETF و یا از طریق عرضه بلوکی این کار را انجام می دهد .

وی ادامه داد: هیئت واگذاری با واگذاری بلوکی سهام پالایشگاه‌ها موافقت و فردا اعلام خواهد شد تا این سهام را به صورت بلوکی واگذار کند. وزارت نفت هم هیچ مخالفتی ندارد و آماده است به روش بلوکی یا ETF و دیگر روش‌ها ، سهام این شرکت ها را واگذار کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام