"زملارد" کشف قیمت و تخصیص داده شد / سهمیه ۸ سهمی و ثبت رکورد جدید

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با آغاز فرآیند عرضه اولیه 15 درصد از سهام کشاورزی و دامپروری ملارد شیر به عنوان پانزدهمین عرضه اولیه سال جاری که واگذاری آن طی دو روز کاری انجام شد در نهایت هر سهم "زملارد" 2100 تومان کشف قیمت و به متقاضیان تخصبص داده شد.

این عرضه شامل 39 میلیون سهم "زملارد" با محدوده قیمتی 2000 تا 2100 تومانی هر سهم و سهمیه 20 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بود اما مانند همیشه به دلیل استقبال زیاد سرمایه گذاران ، سهمیه هر فرد به 8 سهم کاهش یافت که به نقدینگی حدود 17 هزار تومانی نیاز بود.

همچنین دو درصد از سهام شرکت شامل 6 میلیون سهم متعلق به صندوق های سرمایه گذاری است که روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت کشف شده 2100 تومانی، تخصیص داده می شود .

به این ترتیب، 5 میلیون و 561 و 161 نفر خریدار "زملارد" شدند تا رکورد تعداد مشارکت کنندگان در عرضه اولیه تامین سرمایه امین با 5 میلیون و 434 هزار و 801 نفر خریدار در 15 مرداد شکسته شود.

بنابراین گزارش، طی سال جاری سهام 14 شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد، پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری پویا، سرمایه گذاری سیمان تامین، لیزینگ پارسیان، رایان هم افزا، تولید نیروی برق آبادان، توسعه مسیر برق گیلان، زرماکارون، پتروشیمی ارومیه و تامین سرمایه امین عرضه اولیه شده و کشاورزی و دامپروری ملارد شیر پانزدهمین شرکت تازه وارد سال بشمار می رود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام