مصوبات جدید مقابله با کرونا / تمدید لغو طرح ترافیک و کاهش حضور کارمندان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا، حسین ذوالفقاری گفت: مقرر شد نهادها و سازمان ها تا حداکثر یک ماه برنامه یک‌ساله را با در نظر گرفتن کاهش کرونا ارائه کنند تا پس از تصویب در ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا شود. با توجه به گزارش جلسه، روند بیماری، اپیدمی و مرگ و میر در تهران در دو هفته گذشته کاهشی بوده و به همین دلیل لغو طرح ترافیک و کاهش حضور کارکنان تا یک سوم تا پایان مرداد تمدید شد.

وی افزود:ستاد ملی مقابله با کرونا با اصل برگزاری انتخابات موافقت کرد و در نهایت دستورالعمل چگونگی برگزاری انتخابات برای کاندیداها، ستاد تبلیغاتی و مجریان مشخص شد و نامزدها، ستاد تبلیغاتی و مجریان باید ضوابط در نظر گرفته شده را رعایت کنند تا آسیبی به مردم نرسد. دستورالعمل حذف اثر انگشت در مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس هم تصویب شد.

ذوالفقاری ادامه داد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا اگر کارمندی پروتکل بهداشتی را رعایت نکند در چهار مرحله با وی برخورد می‌شود که از تذکر تا سه ماه انفصال از خدمت برای او در نظر گرفته شده است. در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی هم صنف خاطی نخست تذکر دریافت میکند و در صورت تداوم ، سه ماه پلمب می‌شود. اگر هم مردم به نهادها و سازمان‌ها پروتکل بهداشت مانند ماسک زدن را رعایت نکنند، ارائه هر گونه خدمات به آنان ممنوع شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام