"گدنا" کشف قیمت شد/ کمترین نقدینگی در تاریخ IPO / عدم ثبت رکورد جدید

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با آغاز فرآیند عرضه اولیه 20 درصد از سهام تهیه و توزیغ غذای دنا آفرین فدک به عنوان هفدهمین عرضه اولیه سال جاری که واگذاری آن طی دو روز کاری انجام شد در نهایت هر سهم "گدنا" 600 تومان کشف قیمت و به متقاضیان تخصیص داده شد.

این عرضه شامل 51 میلیون سهم "گدنا" با محدوده قیمتی 580 تا 600 تومانی هر سهم و سهمیه 20 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بود اما مانند همیشه به دلیل استقبال زیاد سرمایه گذاران ، سهمیه هر فرد به 10 سهم با نقدینگی حدود 6 هزار تومانی کاهش یافت تا کمترین نقدینگی در تاریخ عرضه های اولیه ایران و به احتمال زیاد جهان هم ثبت شود !!!

به این ترتیب، 5 میلیون و334 هزار و 286 نفر خریدار "گدنا" شدند تا رکورد تعداد مشارکت کنندگان عرضه اولیه همچنان در اختیار کشاورزی و دامپروری ملارد شیر با 5 میلیون و 561 و 161 نفر خریدار در 22 مرداد باشد .

بنابراین گزارش، طی سال جاری سهام 16 شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد، پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری پویا، سرمایه گذاری سیمان تامین، لیزینگ پارسیان، رایان هم افزا، تولید نیروی برق آبادان، توسعه مسیر برق گیلان، زرماکارون، پتروشیمی ارومیه، تامین سرمایه امین، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر و بهساز کاشانه تهران عرضه اولیه شده و تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک هفدهمین شرکت تازه وارد سال بشمار می رود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام