نمایشگاه تجارت خدمات چین با حضور ایران گشایش یافت

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا، نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات ۲۰۲۰ چین با موضوع «خدمات جهانی، مزایای متقابل و اشتراکی»، امروز با سخنرانی شی جین پینگ رییس جمهور چین و با حضور ایران و ۱۴۸ کشور و منطقه در پکن گشایش یافت.

بر اساس این گزارش، ۱۸ هزار شرکت از سراسر جهان به صورت آنلاین و آفلاین حضور یافته و بیش از ۱۰ هزار نفر هم به صورت حضوری در نمایشگاه شرکت کرده اند.

برگزار کنندگان سکویی دیجیتالی برای بخش آفلاین نمایشگاه ساخته تا غرفه داران بتوانند اقدام به عرضه محصولات و معاملات با مشتریان به صورت آنلاین  کنند.

این نمایشگاه در ۷ بخش رویدادهای مهم، نشست های سران، همایش های صنعتی و انجمن های تخصصی، رویدادهای جانبی، نمایشگاه ها و دستاوردها برگزار شده است.

سال گذشته افزون بر ۴۴۰ میلیارد دلار بین شرکت های حاضر در نمایشگاه قرارداد خرید و فروش و همکاری امضا شد.

چین برای سال جاری میلادی علاوه بر این نمایشگاه، دو نمایشگاه بزرگ دیگر صادرات و واردات شانگهای و نمایشگاه صادرات واردات کانتون را برگزار خواهد کرد.

این نمایشگاه در شرایطی برگزار می شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا تجارت در بخش های خدماتی مانند گردشگری، حمل و نقل و آموزش به شدت مختل شده و سرعت رشد خدمات آنلاین افزایش یافته است .

این نمایشگاه که اولین رویداد مهم تجاری چین بعد از شیوع ویروس کرونا از ابتدای سال جاری میلادی است تا ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) دایر خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام